חזרה לדף החיפוש>>

בכמה מילים על נעמה הראל

מרפאה בעיסוק עם תואר שני בלקויות למידה. מטפלת בילדים החווים קשיים חברתיים, רגשיים והתנהגותיים על רקע של לקויות למידה, הפרעות קשב וקשיי ויסות.


תחומי התמחות

לקויות למידה קשב וריכוז,הדרכת הורים, מיומנויות חברתיות, ויסות עצמי.

  • אזור טיפול:   פרדס חנה-כרכור
  • כתובת:   פרדס חנה-כרכור
  • שפות טיפול:   עברית
  • גילאים:   4-12
  • טלפון:  טלפון 

קצת יותר אודותי

שמי נעמה הראל, אני מרפאה בעיסוק, בעלת תואר שני בלקויות למידה ובעלת הכשרה בטיפול דינמי. מזה כ-15 שנים שאני מטפלת בילדים עם הפרעות קשב, לקויות למידה וקשיי ויסות, הזקוקים לעזרה בפן הרגשי, ההתנהגותי או החברתי.

בטיפול אני מחפשת לפגוש ולהבין מה קורה לילד כשהוא יוצא לחצר המשחקים, כשהוא נדרש לבחור, כשהוא מנסה להוציא רעיון אל הפועל או יוזם משחק משותף. המפגש הטיפולי מבחינתי הוא הזמנה למשחק והשתוללות, לצד למידה איך חוזרים לויסות, פיתוח מודעות עצמית ודרישה להתייחסות אל האחר ואל הסביבה.
המרחב הטיפולי שנוצר מאפשר לשפר יכולות תפקודיות ולפתח מיומנויות של קשר ומשחק הדדי.

הטיפול מיועד לילדים החווים קשיים חברתיים, רגשיים והתנהגותיים על רקע של:
- קשיי ויסות
- אימפולסיביות
- נוקשות
- הימנעות
- מופנמות
- פרשנות שגויה
- סף תסכול נמוך

בין מטרות הטיפול:
• הגברת היכולת לויסות עצמי – ניהול עצמי מיטיב בהיבט הפיזי, החושי והרגשי
• העלאת סף תסכול – התמודדות עם מצבי קושי שונים
• שיפור היכולת למשחק הדדי - עמידה בחוקים, קיום דיאלוג, התמדה במשחק
• פיתוח יכולת הבעה עצמית - המללת רגשות תחושות ומחשבות, כך שהילד לומד 'לדבר את עצמו' במקום 'להתנהג את עצמו'
• עידוד יוזמה ומעורבות – מעבר ממשתתף פסיבי לאקטיבי
• העלאת ביטחון עצמי – אמונה ביכולות, חווית הצלחה, מסוגלות
• הכוונה וליווי הורי - הבנת המאפיינים והקשיים של הילד ויצירת התנהלות מיטיבה מולו



השכלה אקדמית

אני בעלת תואר ראשון בריפוי בעיסוק ותואר שני בלקויות למידה מטעם אוניברסיטת ת"א.
בוגרת המסלול לטיפול דינמי בילדים ונוער בבר-אילן.


ניסיון מקצועי

עבודה בגנים, בתי-ספר ומכונים פרטיים.
טיפולים פרטניים, הנחיית קבוצות והדרכת הורים.




פנה עכשיו ל נעמה הראל