חזרה לדף מאמרים   

א | א | א | א | (שנה גודל אות)


אנשי מקצוע רלוונטים לתחום

אייל עציוני-אינדקס מטפלים מומלצים

אייל עציוני

פסיכולוג קליני

התמחות: בריאות הנפש,חרדה ופוביה,דיכאון,בעיות במיניות וזהות מינית,בעיות משפחתיות וזוגיות,אבל ואובדן,התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן
שפה: עברית,אנגלית

הקליניקה ממוקמת בצומת עלית, על גבול ת''א-ר''ג-גבעתיים. לפרטים על הגישה הטיפולית לחץ/י על הכרטיס.

טרי וינברג-אינדקס מטפלים מומלצים

טרי וינברג

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית

התמחות: * טיפול אישי: מצבי חרדה ודכאון, טיפול בטראומות, ומצבי משבר לאורך מעגל החיים * טיפול זוגי: משברים בזוגיות, הדרכת הורים ועוד
אזור בארץ: מודיעין
שפה: עברית,אנגלית

בעלת נסיון רב בטיפול בחרדות על כל סוגיהן, מצבי דכאון, משברי זהות הדורשים בירור וחיזוק, טיפול בטראומות וכן נסיון עשיר בטיפול זוגי (קשיים בתקשורת, פערים בצרכים, בעיות במיניות ועוד)

אסתי הלפרין-אינדקס מטפלים מומלצים

אסתי הלפרין

פסיכולוגית קלינית

התמחות: בעיות משפחתיות וזוגיות,אבל,לקויות למידה קשב וריכוז, טראומה,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים, חרדה ופוביה,דיכאון,
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,מרכז, טיפול און ליין
שפה: עברית,אנגלית

מרכז ת''א, בטיפול בגובה העיניים, התמקצעות בטיפול במתבגרים, בוגרים צעירים (20-40) ומבוגרים סביב אתגרי קריירה ובניית זוגיות, גישה דינמית וקוגניטיבית-התנהגותית.

דר סמדר דה לנגה-אינדקס מטפלים מומלצים

ד"ר סמדר דה לנגה

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: התפתחות אישית, טראומה, פוסט טראומה, התמודדות עם משברי חיים, מצבי תודעה ,דיכאון, חרדה, אבל ואובדן, ניהול מצבי סיכון.
אזור בארץ: תל אביב יפו, חיפה ואזור הקריות, מודיעין ואזור השפלה
שפה: עברית,אנגלית

פתיחת האופק והכלה לכאב, למשבר ולאתגר מתוך תואמות ואיזון עם סביבת החיים. מפגש של נוכחות חומלת, אי שיפוטיות ותנועה לחירות פנימית. פיתוח יכולת התבוננות בתבניות חיים החוזרות בכפייתיות.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

שינוי

שינוי רחלי שרון- גרטי

חרדה, טיפול פסיכולוגי, איכות חיים


אישה יקרה לליבי, ממנה נפרדתי לא מכבר, אמרה כי הדבר הבטוח ביותר בחיים הוא שיהיה שינוי. אמירה זו מצאה חן בעיני, בפרדוכס הטמון בה: הדבר הבטוח ביותר בחיים הוא זה המעורר בנו חוסר ביטחון כה רב.


דימוי עצמי נמוך

דימוי עצמי נמוך צוות על הספה

התפתחות הילד, זוגיות ומשפחה, טיפול פסיכולוגי


אני סתם מכוער, אני תלמידה גרועה, לי אין סיכוי להתקדם בעבודה, היא לא תרצה בי בחיים... אם יצא לכם לומר לעצמכם משפטים המבוססים על ראיית עצמכם כפחותי ערך, אם בנוסף לכך אתם חוששים מכישלון או מהצלחה, - ייתכן שאתם סובלים מדימוי עצמי נמוך. מה הוא דימוי עצמי נמוך וכיצד ניתן לטפל בכך?


ייעוץ זוגי רגשי או פרטני ואישי? מה עדיף ומה זה EFT?

ייעוץ זוגי רגשי או פרטני ואישי? מה עדיף ומה זה EFT? צוות על הספה

זוגיות ומשפחה


כל זוגיות נתקלת בקשיים, אבל האם זה אומר שהם בלתי ניתנים לפתרון? ייעוץ זוגי רגשי מספק לכל אחד מבני הזוג מרחב בטוח וניטרלי שבו אפשר לזהות ולבטא רגשות, למצוא פתרונות לבעיה קיימת, לספק דרכי התמודדות יעילים ולאפשר לבני הזוג לנהל הלאה את מערכת היחסים שלהם


סגירת מעגלים

סגירת מעגלים דר' שי שלקס

טיפול פסיכולוגי


אנחנו אוהבים סדר, צורות "טובות", עד כדי כך שאנו נוטים אפילו "להשלים מעגלים" ו"לא לראות" את החתיכה החסרה, את יוצא הדופן, את היוצא מהכלל.












התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.

השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר.

כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©



נגישות